V případě, že služby obsažené v popisu objektu nejsou poskytnuty řádně, má zákazník právo požadovat nápravu u provozovatele. Pokud se nedostatky či závady nepodaří odstranit, má zákazník právo uplatnit reklamaci u provozovatele v místě pobytu a požadovat adekvátní náhradu či slevu z ceny pobytu. Reklamaci je nejvhodnější uplatnit písemně, nejlépe formou doporučeného dopisu či emailem. Provozovatelé neodpovídají za provoz koupališť, lyžařských vleků, restaurací, obchodů a dalších služeb, uváděných v odstavci Výlety po okolí. Informace o službách, které nejsou součástí vybavení objektů, jsou čerpány z veřejných informačních zdrojů a jsou bez záruky. Údaje o vzdálenostech k jednotlivým službám a rekreačním možnostem jsou orientační. Orientační mohou být taktéž názvy lokalit, obcí či osad, ve kterých se objekty nachází, kdy může být u názvu a popisu objektu použit širší či obecnější označení lokality či obce. Provozovatelé neodpovídají za pohyb drobných hlodavců, hmyzu a domácího a hospodářského zvířectva v bezprostředním okolí objektu
Příjemný a nerušený pobyt a šťastný návrat domů Vám přejí provozovatelé.